Προχωράει έτσι σε μία σειρά απαραίτητων έργων, στα οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η επέκταση των υποδομών για τα κρουαζιερόπλοια, η αναβάθμιση της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώης και η κατασκευή ενός πολυώροφου χώρου στάθμευσης.
Οι μελλοντικές επενδύσεις, σύμφωνα με ανακοίνωση της Cosco με αφορμή τη μεταβίβαση του 51% των μετοχών του ΟΛΠ, έχουν ως στόχο τη μετατροπή του λιμένα του Πειραιά στο μεγαλύτερο διαμετακομιστικό λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη, καθιστώντας το στρατηγικό σημείο στην Ευρώπη, καθώς και το μεγαλύτερο λιμάνι αναχώρησης στον κόσμο για εταιρείες κρουαζιέρας.
Αναλυτικά, η κινεζική εταιρεία δεσμεύεται να επενδύσει σε αποβάθρα βεληνεκούς 300,000DWT καθώς και στην αναβάθμιση των γύρω υποδομών, με στόχο την ενίσχυση της δυνατότητας επισκευής πλοίων, καθώς και στην ανεύρεση ευκαιριών σε ότι αφορά την επισκευή υπεράκτιου εξοπλισμού.Παράλληλα, ο Όμιλος θα επενδύσει στο λιμάνι οχηματαγωγών και στον πολυώροφο χώρο στάθμευσης, ο οποίος θα καταστήσει τον Πειραιά ως το σημαντικότερο τερματικό αυτοκινήτων στη Μεσόγειο.
Επιπρόσθετα, η Cosco θα επιταχύνει την κατασκευή του China – Europe Land-Sea Express Line, φέρνοντας την Κίνα και την νοτιοανατολική Ευρώπη ένα βήμα πιο κοντά. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο Όμιλος θα αναλάβει την ανάπτυξη των logistics και της αποθήκευσης, τη στρατηγική πρωτοβουλία «One Belt One Road», καθώς και το γεωγραφικό πλεονέκτημα του λιμανιού να αναπτυχθεί ως το μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο.
«Οι επενδύσεις αυτές αναμένεται να δημιουργήσουν περισσότερες νέες θέσεις εργασίας, καθώς και μια καλύτερη πλατφόρμα ανάπτυξης για τις νεότερες γενιές Ελλήνων» καταλήγει η Cosco.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.